Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

link naar Vrienden van de Olifant

Eenvoud, kracht, aandacht

Eenvoud, kracht en aandacht zijn de kenmerken. De houdingen en ademhalingstechnieken helpen je onnodige spanning los te laten.
Yoga heeft ook een gunstig effect op het zenuwstelsel, de bloedsomloop, de hormonale werking, de klieren en andere belangrijke organen.

Fabienne Pieters volgde voor Happinez een lesje YogAlign bij Janna in haar studio in De Bilt. In vergelijking met een reguliere yogales vond ze de les opvallend anders en behoorlijk intensief: "De down dog met gebogen knieën is voor mij intensiever omdat ik me niet op het strekken van mijn benen focus." Bij alles staat niet de yogahouding maar jouw eigen houding centraal.
Hier lees je meer over haar ervaring.

1340_goodandbadtraction2-558x260.png

YogAlign is gericht op een grotere bewegingsvrijheid en sterkere spieren zonder daarbij gewrichten, pezen en banden te overbelasten. De houdingen zijn klassieke asanas die zo zijn aangepast dat de ruggengraat altijd zijn natuurlijke curve behoudt. Dit zorgt ervoor dat nergens in het lichaam onnodige druk of overbelasting ontstaat.

yogalign-extra1.jpgyogalign-extra2.jpg

Je beweegt vanuit je kern en maakt een bewuste verbinding tussen de belangrijkste diepe buikspier (psoas) en je middenrif.

yogalign-extra3.jpg

De lessen duren anderhalf uur en bestaan uit vaste onderdelen (ademhaling, zelfmassage, asanas) die per les een andere focus kunnen hebben. Iedereen kan op zijn eigen niveau de les volgen. Zelfmassage is een vast onderdeel; het stimuleert de energie via de meridianen en geeft je lichaam het signaal te ontspannen. Bovendien is het gewoon fijn!