wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

link naar Vrienden van de Olifant

YogAlign yoga voor iedereen

Yoganesh werkt volgens de YogAlign methode. Deze vorm van yoga is geschikt voor iedereen; alle leeftijden en alle maten. Het is een veilige manier van bewegen die je meer flexibiliteit, kracht en energie geeft. YogAlign is een ' alles-in-een' pakket: krachttraining, ontspanning, houding- en ademtherapie, massage en meditatie tegelijkertijd!

De lessen variëren van intensief tot zeer ontspannend en zijn echt geschikt voor iedereen. Ook zijn er lessen speciaal voor vrouwen en mensen die leven met kanker.
Je bent nooit te oud, te stijf, te dik of te onervaren om mee te doen!

“Michaelle's YogAlign® is a refreshing look at an ancient practice by a modern yogini. I like it a lot."
Erich Schiffmann, author of YOGA: The Spirit and Practice of Moving into Stillness

In de serie 'yoga helden' van Yoga International verscheen onlangs een interview met Michaelle Edwards: 'yoga-outcast of innovator?'

Yoga helden Yoga International: Michaelle Edwards
Interview Michaelle Edwards: Yoga-outcast of innovator

Michaelle Edwards ontwikkelde YogAlign nadat ze door blessures minder goed in staat was om door te gaan met haar yogapractice. Ze onderzocht, studeerde en experimenteerde en zo ontstond beetje bij beetje een methode waarin een combinate van houdigen, massage- en ademtechnieken ervoor zorgen dat je makkelijker en lichter gaat bewegen en je (weer) een gezonde houding krijgt. Vastgeroeste houdingpatronen worden snel losgelaten en pijnklachten verdwijnen.

In het filmpje legt Michaelle Edwards, ontwikkelaar van de YogAlign methode, uit hoe en waarom YogAlign ontstond.

YogAlign maakt je soepeler en sterker

Bij YogAlign heeft ieder zijn eigen vertrekpunt. Ieder lichaam is anders en kent verschillende mogelijkheden en beperkingen. Prestatie is van geen betekenis; je hoeft niet op je hoofd te kunnen staan. Belangrijker is te leren bewegen binnen je eigen grenzen, je geestelijk en lichamelijk fit te voelen en vooral plezier te hebben.

Je hoeft niet lenig te zijn om yoga te beoefenen, al wordt je er vanzelf soepeler en sterker van. Ook als je bijvoorbeeld last hebt van je rug, knieën of hart kun je meedoen. Zo nodig krijg je aangepaste oefeningen of extra begeleiding. Juist mensen met ademhalings-, rug-, en stressgerelateerde klachten hebben vaak baat bij yoga.